Kleopatra A.Ş. tüm hizmet alıcıları için sürekli gelişimi ilke edinmiş ve müşteri memnuniyetini hedefleyen bir firmadır.
Kleopatra A.Ş.’nin Kalite Politikası;
Bir taraftan rekabet koşullarına uyarken, diğer taraftan da müşterinin kalite, maliyet ve takvim gereksinimlerini istenilen şekilde karşılayarak; yüksek performanslı Bağımsız Denetim hizmetlerini gerçekleştirmektir. Bunun ise güçlü bir teknik kadro, dinamik bir organizasyon ve kurulmuş olan etkin Kalite Yönetim sistemi ile yapılabileceğini, sözleşmelerimizin tüm aşamalarında Kalite Yönetim sisteminin sistematik olarak uygulanacağını, Kleopatra A.Ş. Üst Yönetimi olarak taahhüt ederiz.
Stratejik Planımızda belirlenmiş olan hedeflerin, ölçütlerin ve amaçların gerçekleştirilmesini sağlamak, bütün faaliyetlerde sürekli kalitenin iyileştirilmesini gerçekleştirmek, uluslararası kabul görmüş muhasebe standartlarının uygulanabilir şartlarını yerine getirmek, faaliyetlerimizde personelimizin sürekli gelişimlerini destekleyerek Kalite Sistemimize katkı sağlayan paydaşlar olmalarını sağlamak ve kurumsal kalite kültürümüzü güçlendirmek ana hedeflerimizdir.
Tüm hizmetler de,
Teknolojinin imkânlarını kullanarak sektörün gereksinimlerini ve müşterinin beklentilerini yasal çerçevede maksimum düzeyde sağlamak;
Bu politika doğrultusunda, gelişmelere açık, kendini eğiten, paydaşlarının önerilerini dikkate alan, doğruları titizlikle uygulayan ve sürekli iyileştirilen bir Kalite Yönetim Sistemini uygulamak;
Müşterilerimize vereceğimiz kaliteli ve güvenilir hizmetlerimizi aksatmadan sağlayarak müşteri memnuniyetini devamlı kılmak;